Monday, August 10, 2009

cerita yang panjang

cik leya merapu di azleya in the house at 3:22 PM
Reactions: 
wah!!! lamenye xmlawat ke blog aku ni...
ape la yang aku lakukan sepanjang hr2 ku ini yew..mcm2 la bnde yg aku wat..

cerita1:
pada awal bln hr 2 aku bersama tersayang telah meraikan ulang tahun bersama kami yg ke-3..jgn jelez ok...waaahhh!!! over nmpak.. kami tlh celebrate kat teluk batik.. seronok sgt taw... romantik gitu.. jln2 dipantai pada mlm yg dingin..haha..tp xmndi laut...huhu..cdey gak r..huk3.. tp byk la xtiviti yang kami wat kat sana..mmg besh la.. sori pix xde kt i.. nt i uplode ok klo ingat..hehe..

cerita2:
aku telah pulang ke poli... xbeshnye... mlsnye aku nk pg klaz... ye la kn.. da lme tinggalkan klaz... aku blk anta brg n kms2 barang... tp mlgnye aku kne demam... demam yg agak truk gak la..(ngade2) :) blk 2 trus g klinik... doktor ckp suhu trlalu tinggi.. doktor tkot kne wabak H1N1.. ape??? argghh!!! xsggup aku... aku dikuarentin ditumah selama 2hr.. n dua hr pas 2 still xok.. jd aku kne g klinik untuk cek darah... tp sib bek xde pape.. cme kne dmm yg agak truk sikit la..haha... seminggu aku ct xlarat nk blk... hr sabtu bru ni aku baru lik ipoh lik...

cerita3:
aku baru balik ipoh... so baru ni la aku dpt g dftar... aku xberdaftar lagi... so, pg td dengan semangatnye aku pergi ke klaz... nk g dftar la konon... alih2 lect sume bz dgn seminar tah ape2 tah... so aku xdpt la dftr lagi... adess..cm ne aku nk masuk klaz ni klo xdftar lg... yg buat aku bertambah bengang ni dala xdpt dftr, tp kaki aku yang mlecet... saket giler kaki aku... klo sok aku xdpt dftr gak xtaw la aku...hurmmmmmm.,...;(


Share/Save/Bookmark

0 wink! wink!:

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...