Friday, May 14, 2010

ko hepi ke wat org cm ni??

cik leya merapu di azleya in the house at 3:54 AM
Reactions: 
kenapa?? kenapa ada satu pertanyaan @ persoalan bg 1 perkara yg kita tidak fhm n kita xtaw..
ceit..mcm nk berfalsafah lak aku ni... semalam n hr ni mood aku bkn lam mood standby cm korg slaloo tgk kat decoder astro.. bkn ceria cm lam astro ceria... tp mood aku hr ni xbpe nk ok..


act aku de sdkt pergaduhan dgn dak yg pndai putar belit cter... slumber je dye tduh aku n kwn aku sera wat bnde yg kitorg x wat... klo korg kene, sti korg rase cm nk bg penyepak laju2 je kn...
aku ase dak 2 de tekanan mental kot..hak3.. n lg memelikkn, tah sape r yg menyamar lam fb bgtaw kt dak2 klaz aku yg tertentu bhwa aku n sera upah dye utk bgtaw sal bnda tut... xpyh nk mention la pe kn.. byknye r duet aku nk upah2 org... aku nk mkn pn berkire2 ni kn plak aku nk upah org... gilo po... btl ke org kte org yg slalu kne cm aku ni mknanye tuhan syg??? tp knp de org yg sggup wat aku cm ni eik.. pe r nsb aku... yg pntg mmg aku xbersalah lam hal ni... aku berani krn bnr.. aku xtkot lgsg sbb aku taw aku xwat sume bnde uh... fitnah semata2.. hbs 1klaz aku taw... da last2 sem n nk dkt exm ni mcm2 dugaan tuhan bg kt aku... xpe la, aku saba... aku hrp kepala yg merancang sume perkara ni n konco2nye insaf n sedar pe yg dorg wat.. wlaumcm mn pon aku ttp mendoakn tuhan memaafkn kesalahan dorg... aku sedar kite manusia yg lemah.. ta bley lari dr melakukn kesilpan kn.. aku tataw pe motif korg wat sume ni.. meby aku de wat slah gn korg tnpa aku sedari.. aku mntk maaf sgt2.. tp igtla, pas 3hr kte exm ni kte xjmpa da.. pas ni sume bwk haluan msg2.. klo ko rse hepi wat aku, sera fatin n kwn2 dye cm ni ko wat la.. tp jgn lupe setiap perbuatan de pembalasannye.. bkn aku yg bls, tp jgn lupe yg di atas.. dye sntiase mengetahui ape yg kte wat.. meby aku pn pnh melakukan kesilapan, tp aku da cube ubah dri aku utk mnjadi yg lbh baek.. ko pn aku hrp dpt berfkr mcm mn aku berfikir.. brubahla sblm ko trlambat.. apepn, all de best! kpd kwn2 aku yg terkena 2, aku mt maaf sgt2.. tp aku mmg ta wat.. bnde ni terjadi pn aku n sera mmg tataw pape... ktorg terkejut sgt bler dpt taw hal ni.. sori la... aku syg sume kwn2 aku.. aku difitnah.. huk3

Share/Save/Bookmark

2 wink! wink!:

shaa bonitaa on May 15, 2010 at 12:43 PM said...

pedih kan rase bile org wat kite mcm tu..saye pon pnah kne..huuu~~

azleya in the house on May 15, 2010 at 2:27 PM said...

mmg pedih sgt...
tp xpe la meby sy pnh wat slh, 2 yg tuhan bg dugaan pd sy cm ni...
saya redha..

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...