Tuesday, March 22, 2011

layan!! Zzaaassss!!!!

cik leya merapu di azleya in the house at 2:15 PM
Reactions: 
kenapa wehhh!!!!
aku rase nak update blog aku tapi aku tade idea...!! hahahah
so aku nak ajak sape2 yang blom join ChurpChurp!! jom join same2.. aku pn baru je join..
biase la aku ni sememangnye akan lambat dr orang lain..hehehe...
aku dah rase bosan tahap gaban.. 2 yang aku dok buat benda2 yang aku pon tataw pesal aku wat..hak2..
korang2 klo bosan gak wat je.. x merugikan pon.. bley gak wat duit smbil buang2 mase korang on9 kn..
ni plak apebende kejadah tah.. yang aku taw aku nak iphone.. kalau korang yg blom ade iphone nak jugak 1, klik je cini..

so sambil2 2 aku nak upload picture2 yang aku ade ni sekligus aku update entry tetangguh aku kelantan entry 2 la.. jom layannnn zaasss!!!huhu

...
....
.....
......
......



oke ni muke teruje ke muke hape.. yg penting time ni sgt bosan lam kete...

oke sila abaikan keadaan sy yg slekeh 2.. biase la sy bukan reti duduk diam kn..
incek zidi sebok membebel je..huhu

gambar ni diambil utk buktikan aku da smpai la poli KB..hehe..
rumah cekpah 2 dekat je dgn poli ni..

oke dah2 asik ngarut je.. jom tgk pelamin lak..

cantek kan.. tema hijau putih.. i loikkeee!!!
harap maaf, gmbar diambil oleh sy gune hp cap ayam, 2 psl gambar suram jek..kui3

tempat makan raja sehari kite..hehe comel jek..

kek yang dipotong oleh cik pengantin kite..


jap2 i nak posing dlu.. hihi..

posing lagi... jgn mara..hehe

dan ini la........... org yg ske menyebok..hik3
harap maaf ini bukan pengantinnye.. :D


ini la pasangan pengantin.. bru lepas diijab kabulkan..
sama lawa, sama padan kan..
gambar xlawa sebab ak kn bkn potograper yg handal..huhu

canteknye gown.. ske tgk baju ni..
nak kwen dgn tentera la.. incek zidi jgn mara eik..huhu 

abaikan kenapa mata ak tertutup..
i kan suke amik gambar tgh tidow..kui3

itu sajala gambar yang aku dapat sharekan dr haperku..kui3.

p/s: esok adik aku ambil result SPM.. Hope dapat result yang membanggakan..
      mudah2an usahanya berbaloi.. walaupon adk aku ni kuat maen, sukan, aweks n sgala la..
      kakyong bg hadiah dik klo result bgus..huhu igt bape target kakyong kan..hihi

ok ni je kot nak celoteh.. oke bye bebeh.. muahx!! muahx!!


NAK CARI HADIAH??? TRY CLICK NI: 
Make Your Own Gifts Here
Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!




Share/Save/Bookmark

0 wink! wink!:

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...